Første løbetur

Så blev det tid til at snøre løbeskoene igen…

Der er nu gået lidt over seks uger, siden Dana kom til verden, og igår skulle jeg teste løbeformen for første gang. 

Jeg har dyrket meget motion under min graviditet, men måtte allerede stoppe med at løbe efter uge 20, da jeg fik plukveer deraf. Derfor har jeg længe gået og glædet mig..

Nå, men planen er at starte meget blidt op, da mine knæ, sener og krop skal kunne følge med. Jeg vil derfor ikke træne for hårdt i starten, da jeg selvfølgelig gerne vil være i stand til at løbe mange år endnu. Der er absolut intet, der skal forceres. 

Igår skulle jeg kun lunte et kvarters tid, bare for at mærke efter. 

Kan godt mærke, der er et stykke vej tilbage, men hold da op hvor var det skønt, og sikke en frihed.

Uret tikkede 3km, da jeg var hjemme igen. Super dejligt at få pulsen lidt op, og at komme lidt væk hjemmefra.

Træningen er startet.. Sæt i gang!!

Skriv et svar

