Sprint

Det er lang tid siden..

-og hvorfor er det så det? 

Jeg har ikke haft den store motivation, til at få skrevet på bloggen, da jeg ikke har haft nogle overordnede mål ift løb efter min graviditet. Jo, målet har været at få løbeformen igen, og det er den også ved at være.

Fik løbet et halvmarathon i april, hvor jeg stoppede to gange pga stød op i ryggen, men fik en tid på 1.34. Masser af plads til forbedringer, men samtidig var træningen på dette tidspunkt ikke helt optimal, så jeg var glad.

Det er noget helt andet at blive mor, og ofte ( for det meste) må jeg sætte løbetræningen og mig selv bagerst, men jeg får trænet, og nu er jeg i gang med at udse mig nogle mål.

I onsdag var jeg til en prøvetræning i Masters atletik i Sparta. Her trænede vi sprint. Det er en helt anden måde at løbe på, men hvor var det bare fedt. Jeg kan ikke huske, at jeg har grinet så meget til en træning før. Konkurrencemennesket kom virkelig op i mig ( dejligt at få bekræftet at den stadig er der). De, det var der, var super søde at forklare teknikker og til at sætte mig ind i det hele. Jeg var helt høj bagefter, og skal helt sikkert være med igen. 

Fabrício træner til UTMB, som han skal løbe i september. Dana og jeg skal med ( og jeg skal helt sikkert ud og løbe i de bjerge).

God dag derude 😊

Skriv et svar

